On ollut vähän vaikeuksia pankkiasioiden kanssa. Viime viikolla kävin konttorissa kysymässä, miten mun pankkiasiani menevät Australiassa. Palvelu ei ollut ehkä ihan sitä toivotuinta. Mutta siinä selvisi, että omaa luottokorttia en voisi saada, koska olen vasta 19-vuotias. Kun isäni soitti pankkini asikaspalveluun, he yllättäen lupasivatkin minulle luottokortin. Kun itse soitin, vastaus olikin jälleen kielteinen. 

Eilen isäni kävi henkilökohtaisesti konttorissa ja mulle luvattiin luottokortti. Tänään kävin itsekin konttorissa, mutta kortti ei ollut vielä tullut. No pääasia, että nyt sitten saan sen!

KELA vastasi tänään opintotukihakemukseeni. Asumislisää tulen saamaan DTS:n ajalta, mutta koska olen 19-vuotias, opintorahani voidaan vähentää (tässä tapuksessa mitätöidä) vanhempieni tulojen perusteella. Näin mulle sitten kävi ja se harmitti aika lailla...

Päivää piristi kuitenkin rakas ystäväni, joka nähdessämme halusi tukea reissuani taloudellisesti. Kiitollisena otin rahan vastaan. Tällaisten arkipäivän "enkeleiden" ansiosta reissuni tulee toteutumaan.

Äsken tulin seurakunnan virastolta, missä teimme nuorisopastorin kanssa anomukseni loppuun. Jotta anomus käsiteltäisiin seuraavassa kokouksessa, se pitää laittaa postiin huomenna. Tästä johtui myöhäinen ajankohtamme (klo 10 illalla...) Saimme anomuksen viimeisetkin osat valmiiksi ja tulostettua ja allekirjoitettua. Toivon ja rukoilen, että anomus käsiteltäisiin oikealla tavalla ja avoimilla sydämillä.

Ajattelin ennen lähtöäni painaa pieniä rukouspyyntökortteja, jossa kerron lyhyesti mihin olen menossa ja esitän pyynnön rukoukselle ja tuelle. Tämän hetkinen korttimalli olisi tämän näköinen: