Uskomattoman kiitollinen ja ennen kaikkea SIUNATTU olo!

Olin Tampereen Vapiksen nuortenillassa pitkästä aikaa. Vähän ennen nuortenillan alkua mua pyydettiin todistamaan illassa. Kerroin sitten siitä, kuinka olen nyt kahden viikon sisällä lähtemässä DTS:ään ja siitä, kuinka olen kokenut Jumalan johdattavan tässä koko prosessissa.

Todistuksen jälkeen nuoret halusivat siunata mut. Se oli uskomatonta, kuinka niin monet kädet laskeutuivat päälleni ja ihmiset rukoilivat niin mahtavia asioita elämääni ja reissuuni. Olin aika sanaton.

Illan aikana saimme ystäväni kanssa esittää tanssin, minkä olimme harjoitelleet viime keväänä ja esittäneet vasta kahdesti. Tämä nuortenilta oli samalla päätös tanssi"kerhollemme", jota olimme puolitoista vuotta itsellemme pyörittäneet. Ilmapiiri oli vapautunut, enkä enää pelännyt mahdollisia virheitä, vaan nautin siitä, että oli tällainen mahdollisuus.

Ilta oli siinäkin mielessä mielenkiintoinen, että Vapiksen nuoripastori jäi virkavapaalle ja työ laskettiin nyt kokonaan uuden sukupolven käsiin.

Illan lopuksi suureksi yllätyksekseni ilmoitettiin, että kolehti kerätään MINUN MATKAANI..! Olin aika mykistynyt. Ja niin kiitollinen koko Vapiksen porukalle kaikesta. Koko ilta oli ollut kotoisa ja niin siunaava.

Vielä mykistyneempi olen nyt, kun äsken laskin kolehtirahat. Rahaa on todellakin enemmän kuin olisin uskonut..! Väkeä ei ollut illassa paljoakaan ja tiedän, että moni antoi vähästään, ja silti rahaa on niin paljon!

Ei voi muuta kuin olla kiitollinen ja rukoilla kaikkien lahjoittajien puolesta! God bless all of you!